Atomium MGSB 100 ml
Atomium MGSB 100 ml
Odporúčané ponuky (1)
Najlacnejšie ponuky (1)
Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v Olejcentrum
- Ľachká aplikácia
- Dlho,dlho miešať aby sa usadenina na dne nádobky dobre pomiešala.
Keď som mal 200 000km na mojom SUV /možno bolo aj 300 ak to niekto stočil/dal som produkt istej polskej značky preventívne do prevodovky 5.rýchlosť sa po 35 tis.km rozsypala po oprave som dal znovu po 35 000km to samé a 5.znovu rozpadla.Teraz so prešiel na túto značku Atómium a čakám čo sa stane, isté je ale jedno spotreba zostala rovnaká , prevodovka sa trochu stíšila -ložiska.Ale ešte som málo najazdil, treba viac, aby to údajne zabralo .No a ďalej sa uvidí, ale vždy je lepšie skúsiť lacnejšiu variantu akože opravy, ako rovno dať do servisu za stovky eur výmenu ložísk.Keďže sa jedná o ruskú technológiu osvedčenú v bani verím tomu že pomôže, keď nie po prvej aplikácii tak po druhej ktorá ma byť po 5000km ak sa to moc nezlepši, tak asi všetko k tomu.
Parametre produktu
Popis produktu
ATOMIUM MGSB je prísada do oleja do manuálnej prevodovky na obnovenie prevádzkových parametrov, zníženie hluku a vibrácií, uľahčenie radenia, zníženie energetických strát a tým úsporu spotreby paliva. Vhodné pre všetky typy manuálnych prevodoviek vrátane poloautomatických, pretože používajú rovnaký typ mechanizmu prenosu krútiaceho momentu.
Zmes MGSB je kompatibilná so všetkými značkami prevodových olejov. Je chemicky neutrálny a nemení vlastnosti oleja.
ÚČINKY APLIKÁCIE
Atomium MGSB vytvára podmienky pre postupnú obnovu opotrebovaných trecích plôch zubov ozubených kolies a synchronizačných spojok. Výsledkom je, že sa na trecích plochách objaví nová ochranná kovová vrstva, ktorá si vďaka svojej mikroporéznej štruktúre môže zachovať hustý olejový film. Optimalizované trecie vôle a vylepšené mazanie vám umožňujú riešiť nasledujúce úlohy:
NA ZNÍŽENIE ALEBO ÚPLNÉ ODSTRÁNENIE HLUKU, HLUKU A VIBRÁCIÍ, KEĎ JE PREVODOVKA V PREVÁDZKE
Obnovený tvar zubov ozubených kolies zaisťuje ich správny a hladký záber. Ich kontakty sú navyše zmäkčené hustejším olejovým filmom na povrchu zubov. Eliminuje mikronárazy zubov a tým znižuje hukot a hluk pri prevádzke.
Hluk a vibrácie môžu byť spôsobené aj opotrebovanými ložiskami. Poskytuje vyšší tón hukotu. Atomium MGSB ich dokáže obnoviť spolu s ozubenými kolesami, keďže sú mazané rovnakým olejom.
Prísada do oleja Atomium je účinná bez ohľadu na to, ktorý konkrétny pár prevodov je hlučný. Všetky sú mazané rovnakým olejom a zaobchádza sa s nimi rovnako. Proces obnovy pokračuje, kým opotrebované detaily nie sú obnovené do optimálneho tvaru.
Atomium MGSB môže byť užitočné aj na uľahčenie zábehu nových prevodoviek. Proces ide rýchlejšie a prestane.
ABY SI UĽAHČIL RADENIE rýchlostných stupňov, ZBAVTE SA „KRÚČANIA“ PRI PREPÍNANÍ
Pri manuálnej prevodovke sa môžu vyskytnúť problémy s radením prevodových stupňov. Prevodové stupne nie sú preradené od prvého pohybu páky, prepínanie je ťažké, môžu sa objaviť chrumkavé zvuky. Veľmi pravdepodobne to ukazuje, že zuby synchronizačnej spojky sú opotrebované a nezaberajú hladko.
Tribotechnická prísada do prevodovky obnovuje povrchy zubov na synchro spojkách. Obnovené povrchy si navyše zachovávajú hustejší olejový film. To uľahčuje spojenie spojky s poistným krúžkom a potom s ozubeným kolesom prevodovky. Radenie prevodových stupňov je plynulé, tiché a rýchle.
ZNÍŽIŤ SPOTREBU PALIVA ZVÝŠENÍM VOĽNÉHO JAZDU VOZIDLA
Hustý olejový film na povrchoch zubov zabezpečuje ich hladký vstup do záberu a výstup zo záberu, čo znižuje energetické straty pri prevádzke prevodovky. To zvyšuje chod vozidla bez vybehnutia na neutrál a vedie k zníženiu spotreby paliva.
PREDĹŽENIE ŽIVOTNOSTI PREVODOVKY
Hustší olejový film na povrchoch dielov ošetrených prísadou do prevodoviek Atomium výrazne spomaľuje ich ďalšie opotrebovanie a chráni ich pri práci s vysokou záťažou. To predlžuje životnosť celej jednotky, umožňuje odložiť opravu alebo výmenu manuálnej prevodovky aj pri prvých známkach opotrebovania.
AKO TO FUNGUJE
Tribotechnická zmes obsahuje častice aktívneho minerálu. Keďže sú v prevodovom oleji, z času na čas sa dostanú do miestnych zón okolo bodu kontaktu s povrchom. Je tu vysoký lokálny tlak a teplota, ktorá presahuje 1000 °C. V týchto podmienkach je minerál schopný aktivovať kovové väzby, ktoré umožňujú povrchu zachytiť a pripojiť kovové mikročastice z oleja. Postupne sa na celom opotrebovanom povrchu vytvorí pevná kovová ochranná vrstva. Samotný minerál zostáva v oleji a iniciuje proces obnovy v iných bodoch.
Ochranná vrstva je tvrdá a hladká, čo znižuje trenie. Má tiež poréznu štruktúru s veľkým počtom mikrodutín. Sú naplnené olejom, ktorý vplyvom síl povrchového napätia vytvára súvislý film. Tento olejový film sa nikdy úplne neoddelí od povrchu dielu, nesteká dolu ani pri dlhšom čase nečinnosti. Samotná ochranná vrstva odolá veľkému zaťaženiu vďaka mikrotvrdosti a mikroelasticite v porovnaní s továrenským povrchom.
Obnovený tvar a efektívne premazanie umožňujú častiam plniť svoje funkcie tak, ako to bolo stanovené v konštrukcii agregátu, čo zlepšuje výkonové parametre celého mechanizmu.
AKO POUŽIŤ
Prísada do prevodovky MGSB sa musí pridať raz do prevodového oleja cez štandardný plniaci otvor oleja. Pre neustále udržiavanie regeneračných účinkov sa odporúča pridávať zmes pri každej pravidelnej výmene oleja v prevodovke.
Pozrite sa, kde môžete produkt kúpiť:
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
- vyzerá, že nefunguje. Podľa popisu chápem, že účinok by mal byť okamžitý, čo sa nestalo
Mno, dnes som Atomium MGSB aplikoval presne podľa návodu, t.j. do (azda) zahriatej prevodovky (inak hrkal som tú fľašku skoro pol hodiny, kým sa rozmiešali tie keramické úsady). PO naliatí odporúčali jazdiť 20-30 min, tak som jazdil cca 45 min v rôznych režimoch, na rôznych prevodových stupňoch, po meste, mimo mesta, pomaly, rýchlo...
Nicméne kýžený efekt sa (zatiaľ) nedostavil. Zatiaľ v podstate žiadna zmena, diferák pizúka, ani sa nedá povedať, žeby sa ľahšie radilo, resp. to malo iné pozitívne účinky. Neverím ale, žeby sa mal efekt dostaviť neskôr, to tá keramika sadne na dno a už sa nikdy nerozmieša..., zakúpené v Olejcentrum
- Ľachká aplikácia
- Dlho,dlho miešať aby sa usadenina na dne nádobky dobre pomiešala.
Keď som mal 200 000km na mojom SUV /možno bolo aj 300 ak to niekto stočil/dal som produkt istej polskej značky preventívne do prevodovky 5.rýchlosť sa po 35 tis.km rozsypala po oprave som dal znovu po 35 000km to samé a 5.znovu rozpadla.Teraz so prešiel na túto značku Atómium a čakám čo sa stane, isté je ale jedno spotreba zostala rovnaká , prevodovka sa trochu stíšila -ložiska.Ale ešte som málo najazdil, treba viac, aby to údajne zabralo .No a ďalej sa uvidí, ale vždy je lepšie skúsiť lacnejšiu variantu akože opravy, ako rovno dať do servisu za stovky eur výmenu ložísk.Keďže sa jedná o ruskú technológiu osvedčenú v bani verím tomu že pomôže, keď nie po prvej aplikácii tak po druhej ktorá ma byť po 5000km ak sa to moc nezlepši, tak asi všetko k tomu.